جولای 27, 2024

پلیس گفت قاتل فراری پس از جستجو دستگیر شد

0

یک افسر پلیس به شدت مسلح به دنبال مشاهده احتمالی Danelo Cavalcante در Pocopson Township، پنسیلوانیا می‌رود.
یک افسر پلیس به شدت مسلح به دنبال مشاهده احتمالی Danelo Cavalcante در Pocopson Township، پنسیلوانیا می‌رود. (AP)
وضعیت کاوالکانته منتشر نشده است، اما عکس های هوایی از فاکس 29 نیوزمردی را با دستبند در یک زمین سنگریزه نشان داد که پیراهن آستین بلند خاکستری پوشیده بود و توسط افسران پلیس توسط هر دو دست او نگه داشته شد.

بعداً، مرد پشت یک وسیله نقلیه زرهی می ایستد در حالی که یک افسر پشت پیراهن او را از گردن تا کمرش می برد.

پایان جستجو برای کاوالکانته، 34 ساله، درست در خارج از حومه پرجمعیت فیلادلفیا، در منطقه ای از جنگل ها، زمین های کشاورزی چرخان و یک پارک شهرستان رخ داد.

جست‌وجو مدارس را مجبور به تعطیلی در آغاز سال تحصیلی کرد، به مالکان خانه‌ها هشدار داد که درهایشان را قفل کنند و خیابان‌ها را در تعطیلات آخر هفته روز کارگر مسدود کردند.

چهارشنبه شب ماموران پلیس به شدت مسلح در شبی پر از باران و رعد و برق به جستجوی متهم فراری پرداختند.

او پس از محکومیت چند روز قبل به جرم ضربات چاقو به دوست دخترش در انتظار انتقال به زندان دولتی بود و در ارتباط با قتل دیگری در برزیل تحت تعقیب است.

در آخر هفته، مقامات گفتند که کاوالکانته مخفیانه از منطقه جستجوی اصلی خارج شد، اصلاح کرد و لباس‌هایش را عوض کرد، یک وسیله نقلیه را دزدید و مایل‌ها را رانندگی کرد تا از همکاران سابق در بخش شمالی شهرستان کمک بخواهد، سپس خودرو را رها کرد. حداقل تا حدودی به این دلیل که سوخت کم شده بود.

در شکار دانلو کاوالکانته از نیروی کشنده استفاده شد.
در شکار دانلو کاوالکانته از نیروی کشنده استفاده شد. (AP)

مقامات از بیان اینکه چرا فکر می کنند کاوالکانته از منطقه جستجوی اولیه فرار کرده است خودداری کردند و مقامات از سؤالاتی در مورد اینکه آیا فرصت دستگیری او را از دست داده اند یا خیر، خودداری کردند.

سپس اواخر دوشنبه، یک راننده به پلیس هشدار داد که مردی مطابق با توصیف کاوالکانته در تاریکی توسط ردیفی از درختان نزدیک جاده ای در شمال شهرستان چستر خمیده شده است.

پلیس رد پاهایی را پیدا کرد و آنها را در کفش های زندانی مشابه با کفش های کاوالکانته ردیابی کرد. گزارش شده است که یک جفت چکمه کار از ایوان مجاور به سرقت رفته است.

پلیس ایالتی گفت معتقد است که او با دیدن یک گاراژ باز به دنبال مکانی برای مخفی شدن بوده است. پلیس ایالتی گفت، در آنجا، او یک تفنگ کالیبر 22 و مهمات را دزدید و وقتی صاحب خانه که در گاراژ بود، یک اسلحه دستی بیرون آورد و چندین بار به او شلیک کرد، فرار کرد.

«فکر نمی‌کنم او متوجه شده باشد که مالک آنجا بوده است. و من فکر می کنم او احتمالاً به دنبال مکانی برای پنهان شدن بود، به گاراژ دوید، اسلحه را دید، آن را گرفت، به صاحب خانه دوید و با اسلحه فرار کرد.”

این امر صدها افسر پلیس را بر آن داشت تا منطقه ای به مساحت 20 تا 26 کیلومتر مربع را در نزدیکی شهرک کاونتری جنوبی، در حدود 50 کیلومتری شمال غربی فیلادلفیا جستجو کنند.

فرار کاوالکانته خبر بزرگی در برزیل بود، جایی که دادستان های ایالت توکانتینز می گویند که او متهم به “قتل مضاعف” در قتل والتر جونیور موریرا دوس ریس در سال 2017 در شهرداری فیگوئروپولیس است، که مقامات می گویند بدهی هایی بود که قربانی به او بدهکار بود. تعمیر یک وسیله نقلیه

دانلو کاوالکانته در این تصویر از فیلم های نظارتی پلیس ایالت پنسیلوانیا دیده می شود.
دانلو کاوالکانته در این تصویر از فیلم های نظارتی پلیس ایالت پنسیلوانیا دیده می شود. (پلیس ایالت پنسیلوانیا)

مقامات پنسیلوانیا حتی ضبطی از مادر کاوالکانته را پخش کردند که به زبان پرتغالی از او التماس می کرد که با آرامش تسلیم شود.

کاوالکانته در ماه اوت در پنسیلوانیا به دلیل قتل دوست دختر سابقش دبورا براندائو در مقابل چشمان فرزندانش در سال 2021 به حبس ابد محکوم شد.

دادستان ها می گویند که او او را به قتل رساند تا او را از گفتن این موضوع به پلیس بازدارد که به خاطر قتل در برزیل تحت تعقیب است. او پس از قتل براندائو در ویرجینیا دستگیر شد و مقامات معتقدند که او در تلاش بود به برزیل بازگردد.

نگهبان برج زندان که هنگام فرار کاوالکانته در حال انجام وظیفه بود، اخراج شد. فرار بیش از یک ساعت کشف نشد تا اینکه نگهبانان سرشماری کردند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *