جولای 27, 2024

مردان کالیفرنیایی متهم به قاچاق مواد مخدر به استرالیا و نیوزلند در پوشش قطعات خودرو و رشته فرنگی شدند.

0

چهار کالیفرنیا مردان متهم به رهبری الف دارو حلقه ای که صدها کیلوگرم کوکائین و مت آمفتامین حمل می کرد استرالیا، نیوزلند و پاپوآ گینه نو دادستان های فدرال می گویند که به عنوان تحویل همه چیز، از قطعات خودرو گرفته تا نودل فوری، پنهان شده است.
هوآنگ ژوان لی، 42 ساله، از توستین و تری کائو بوینگوین، 38 ساله، از باغ گروو، پنجشنبه دستگیر شدند و روز جمعه بی گناه بودند. ایالات متحده موسسه حقوقی.

دادستان ها گفتند که ترانگ بوینگوین، 40 ساله، از لیک وود و نارونگساک چمپی، 28 ساله، از لانگ بیچ، فراری هستند.

طعم نودل های فوری امروزه بسیار متنوع تر است
این افراد متهم به پنهان کردن مواد مخدر به عنوان نودل فوری هستند. (مشمول)

همه آنها به توطئه برای صادرات و توزیع مواد کنترل شده متهم شده اند، در حالی که Le و Tri Buinguyen نیز به توزیع مت آمفتامین متهم شده اند.

در صورت محکومیت به حبس ابد محکوم می شوند.

دادستان ها ادعا می کنند که حداقل از سال 2017 تا سال گذشته، این افراد مواد مخدر را از طریق هوا، دریا و پست ایالات متحده به خارج از کشور ارسال کرده اند.

دفتر دادستانی ایالات متحده در بیانیه ای اعلام کرد که این داروها در “محصولات تجاری مانند بسته های نودل فوری، قطعات خودرو، کیت های اضطراری و ساب ووفر” پنهان شده بودند.

دادستان های ایالات متحده ادعا می کنند که این مواد مخدر در “محصولات تجاری مانند بسته های نودل فوری، قطعات خودرو، کیت های اضطراری و ساب ووفر” پنهان شده است. (وزارت دادگستری)
دادستان های ایالات متحده ادعا می کنند که این مواد مخدر در “محصولات تجاری مانند بسته های نودل فوری، قطعات خودرو، کیت های اضطراری و ساب ووفر” پنهان شده است. (وزارت دادگستری)

به‌عنوان مثال، در سال 2018، این حلقه 113 کیلوگرم متامفتامین و 100 کیلوگرم کوکائین مبدل به ادویه سیر ارسال کرد.

در بیانیه دفتر دادستانی ایالات متحده آمده است که بازرسان در نهایت 755 کیلوگرم متامفتامین و بیش از 100 کیلوگرم کوکائین به ارزش بیش از 65 میلیون دلار (97 میلیون دلار) کشف و ضبط کردند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *