جولای 27, 2024

افسر پلیس سیاتل دستگیر شد، گفت زنی که توسط ماشین پلیس کشته شده است “ارزش محدود” است

0

آ ایالات متحده یک افسر پلیس پس از ضبط مکالمه تلفنی توسط دوربین بدن خود در پی مرگ زنی که به طور مرگبار ضربه خورده بود، تحت بازجویی قرار دارد. یک ماشین پلیس در این فیلم، افسر می‌خندد و می‌گوید که قربانی “ارزش محدودی” داشته است، طبق این فیلم و بیانیه اداره پلیس سیاتل.
این سیاتل بر اساس اسناد پلیس، افسر دانیل اودرر در روز 23 ژانویه پس از آنکه یک افسر دیگر در خط عابر عابر پیاده با 23 ساله جحنوی کاندولا برخورد کرد و در حین پاسخ به تماس، به محل حادثه اعزام شد.

اودرر که به عنوان یک “کارشناس تشخیص مواد مخدر” آموزش دیده است، فرستاده شد تا ببیند آیا افسری که به کاندولا حمله کرده آسیب دیده است یا خیر.

جهانوی کاندولا، 23 ساله، توسط یک خودروی پلیس که در حال حرکت بود، مورد اصابت قرار گرفت و کشته شد (جهانوی کندلا)

روز بعد، دوربین پوشیده از بدن اودرر تماس تلفنی را ضبط کرد که در آن اودرر درباره آنچه اتفاق افتاده صحبت می کرد.

فقط طرف اودرر از مکالمه در فیلم شنیده می شود توسط پلیس آزاد شد در روز دوشنبه.

در این فیلم شنیده می شود که اودرر توضیح می دهد که چگونه فکر می کند قربانی ضربه خورده است و سپس می گوید: “اما او مرده است.”

او می خندد، ظاهراً در پاسخ به چیزی که شخص تلفنی گفته است.

اودرر می گوید: «نه، این یک فرد عادی است.

لحظاتی بعد، او پاسخ می دهد: “بله، فقط یک چک بنویس” و دوباره می خندد قبل از اینکه اضافه کند: “بله، 11000 دلار. به هر حال او 26 ساله بود،» سن کاندولا را نادرست نشان می دهد.

اودرر، معاون انجمن افسران پلیس سیاتل، طبق گزارش ها با مایک سولان، رئیس اتحادیه صحبت کرده است. بعد از به روسای مشترک کمیسیون پلیس جامعه سیاتل، نمای کلی ارائه می دهد پلیس شهر

آنها افزودند که این نظرات “دلخراش و به طرز تکان دهنده ای بی احساس” بود.

اداره پلیس سیاتل در حال بررسی نظرات کشف شده است (تد اس وارن/AP)

CNN برای اظهار نظر با اودرر، سولان و انجمن افسران پلیس سیاتل تماس گرفته است.

به گفته جیسون رانتز، مجری محافظه کار رادیو KTTH، اودرر گفته است که اظهارات او در مورد ارزش زنان به منظور تمسخر وکلای شهر بوده است. نمایش سند دریافت شده است که در آن اودرر نظرات خود را پس از اینکه متوجه شد که آنها ضبط شده اند، به پلیس گزارش داد.

به گزارش رانتز، اودرر در این سند نوشت: «من از آنچه وکیل تعیین شده برای رسیدگی به پرونده می‌گوید تقلید کردم و به طعنه بیان کردم که نباید استدلال‌های دیوانه‌واری برای به حداقل رساندن پرداخت ارائه دهد.

به گفته Rantz، Auderer گفت که این نظرات “بدخواهانه نبودند”.

اودرر نوشت: «می‌دانم که اگر یک شهروند آن را بشنود، به درستی باور می‌کند که من نسبت به از دست دادن یک جان انسانی حساس نیستم.

روسای مشترک کمیسیون پلیس محلی گفتند: «اظهار گزارش شده مبنی بر اینکه او وکلا را مسخره کرده است، این رفتار غیرحرفه ای و غیرانسانی را بهتر از این نمی کند، زیرا نشان دهنده اهانت بی رحمانه سیستم های پاسخگویی پلیس است.

اداره پلیس در بیانیه روز دوشنبه گفت که این فیلم “در جریان کارهای روزمره توسط یک کارمند اداره” کشف و از طریق زنجیره فرماندهی به دفتر فرمانده پلیس ارسال شده است.

در این بیانیه آمده است که این فیلم به دفتر پاسخگویی پلیس اداره پلیس “برای بررسی زمینه ای که این اظهارات در آن صورت گرفته و هرگونه نقض سیاستی که ممکن است مرتبط باشد” ارسال شده است.

این اداره “با خانواده قربانی عابر پیاده در تماس بوده و به درخواست ابراز شده آنها برای حفظ حریم خصوصی احترام می گذارد. همانطور که سایرین در سیستم پاسخگویی به کار خود ادامه می دهند، ما بار دیگر عمیق ترین همدردی خود را برای این برخورد غم انگیز ابراز می کنیم.

دفتر دادستانی منطقه کینگ به CNN تأیید کرد که در حال انجام تحقیقات جنایی در مورد این تصادف مرگبار است، اما گفت که دفتر پاسخگویی پلیس مسئول بررسی فیلم دوربین بدن اودرر است.

سرکنسولگری هند در سانفرانسیسکو روز چهارشنبه خواستار “تحقیقات کامل” در مورد مرگ کاندولا شد.

کنسولگری گفت: «گزارش‌های اخیر، از جمله رسانه‌ها، در مورد رسیدگی به مرگ خانم جهانوی کندلا در یک حادثه رانندگی در سیاتل در ماه ژانویه، عمیقاً نگران‌کننده است». روی X نوشتقبلاً با نام توییتر شناخته می شد.

کنسولگری گفت که در مورد این پرونده با مقامات محلی و مقامات ارشد در واشنگتن دی سی تماس گرفته است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *